Story Mory Cik Lala

Monday, April 1, 2013

Isnin yang mengantuk

Pagi isnin yang mengantuk
Rasa cam nak sambung cuti je
Nak bangun pagi pun rasa malas
Dah la pagi pagi buta dah jem
Maklum la hari ni kan da start buka sekolah
Keluar pukul 650 pagi tadi pun dah jem kat dua tiga tempat
Nasib baik sampai kat parking tren tadi ada kosong lagi
Selamat

Sama la kita encik Miaw. Saya pun ngantuk gak ni.

14 comments:

  1. isnin memang hari yang malas..haha

    ReplyDelete
  2. Besela ibu lala..normal di kl..

    sy start kje 22hb nt..;)

    ReplyDelete
  3. hihi... monday blues la ibu lala...

    ReplyDelete
  4. kiut jek miaw tu nganga mulut
    kita kena nganga sopan cik ana hik hik
    tp mmg sama lah mood kite arini

    ReplyDelete
  5. salam singgah n follow sini
    sangat mengantuk..hehee

    ReplyDelete
  6. salam..sy begitu htr ank rasa lemau klu ingtkan pgi tadi punyalh mls nk bangun rasa nk smbg tdo balik jer

    ReplyDelete
  7. huhuhu saya banyak kerja kak
    x sempat nak ngantuk ;)

    ReplyDelete
  8. yangjem tu memang betul..cuti sekolah best je..sekarang baru keluar rumah dah nampak kereta berderet2

    ReplyDelete
  9. x sempat ngantuk..penat sungguh hari n

    ReplyDelete
  10. ololoo comelnye kucing pun menguap.. :-)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.