Story Mory Cik Lala

Friday, April 5, 2013

Baju baru

Demam demam pun mood nak membeli tetap ada. Tadi turun jalan jalan jap kat lobi hospital. Ada la orang jual baju ni. Sempat lagi nak membeli baju baru. Mula mula nak membeli baju batman. Tapi takde saiz. Bila tak bagi beli mula la masam mencuka. Tak bagi beli sebab tak de saiz. Yang ada cuma saiz kecik. Bila offer baju spiderman tak nak pulak. Tapi akhirnya bertukar fikiran. Baju spiderman pun jadi la asalkan dapat baju baru.

9 comments:

  1. Yeay, dapat baju baru..
    Semoga cepat baik yer :)

    ReplyDelete
  2. cantik...buat pengubat orang demam kan sis...hihi

    ReplyDelete
  3. Assalam,

    Semoga cepat sembuh dari demamnya....

    ReplyDelete
  4. Salam Cik Lala,

    Semoga Danial cepat semboh dan Cik Lala sabar dengan ujian ni.

    ReplyDelete
  5. Alahai sayang betapa risaunya ibu bila sayang kena duduk wad macam ini. Moga cepat sembuh ye.

    Ana.. kena bagi minum air lebih sikitlah. Kakak tengok pun tak sampai hati - sampai dah 5 hari.

    ReplyDelete
  6. baju baju kasik energy!
    speedy recovery ek Danial

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.