Story Mory Cik Lala

Friday, April 26, 2013

Salam Jumaat Semua

Salam Jumaat semua.

Alhamdulillah abang dah discaj semalam walaupun darahnya tak ok lagi. Tapi ada improvement la dari sebelumnya. Sebelum balik kena ambik darah dulu. Resultnya nanti doktor explain masa datang follow up.

Hari ni saya dah masuk keje walaupun kepala ni ting tong. Sib baik hari ni hari jumaat kan. So cam rilek la sikit. Lunch time tadi siap berurut lagi. Tak tahan dengan badan yang sakit sana sini. Sib baik ada yag pandai mengurut kat sini. Bayaran ikut suka berapa nak bagi. Lepas kena urut tadi lega. Badan rasa ringan jek. Ahad ni nak berurut lagi sekali kasi betul betul sihat kan.

Note: dah nama pun berurut kat opis, mana boleh pakai minyak angin. Nanti boss bau pengsan pulak karang. Pakai losyen je. Lembut dan gebus la kulit ku lepas ni. Kalau berurut kat rumah guna minyak panas sedap ni.

6 comments:

  1. alhamdulillah..dah discharge, lega hati ibu ye.
    seronok kan kak kalau dpt berurut, ni saya dah 7 bln kandungan rasa nak minta bidan kampung urut kt bawah rahim, dah terasa sakit dan x selesa pulak

    ReplyDelete
  2. sian kak ana..moga ada rahmat di sebalik kesulitan ya..take care!!

    ReplyDelete
  3. Salam ana, camne keadaan darnish? Harap dh byk ok la.
    Mmg kalu jaga org sakit fzikal mental semua kena kuat..kalu xmaw kita plak yg dapat sakit.
    Selamat berurut ye.. ;)

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah...abang dah keluar...semoga abang sembuh sepenuhnya...

    bessnya dapat berurut..

    ReplyDelete
  5. hamboii ada khidmat massage pulak ye kat opis
    seronok kan..rase ringan badan
    take care cik ana

    ReplyDelete
  6. Lama tak berurut IL...masalahnya susah nak cari tukang urut kat sini

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.