Story Mory Cik Lala

Sunday, April 14, 2013

Henbeg korang ada apa?

Beg korang berat macam ketul batu tak? Apa yang korang isi dalam beg korang tu? Jom zoom ke dalam henbeg saya. Macam macam ada. Bukan setakat wallet, payung pun ada, power bank la segala mak nenek bagai. Tu pun rasa cam tak cukup besar.

14 comments:

  1. hehee..suka entri ni kak..org pompuan segala mak nenek nak masukk kan...payung muat ke kak ana...

    ReplyDelete
  2. Saya xletak beg duit dalam bag..letak dalam kete..berat lah nak galas..hehe

    tp bedak dgn lipstik kena ada la kn..

    ReplyDelete
  3. berat mcm batu!!
    mmg saswai la sgt tu
    serupe le kite
    ntah hape2 sume sumbat
    sbb tu sy suke henbeg besau2
    :P

    ReplyDelete
  4. Hp chasing orennn tuh....heheh kalo tgk hand beg ju dh mcm rojak cmpur laksa haaaaaaa....hehheh kalo cr hp berbunyi mau sejam kot dpt hehehhe :)

    ReplyDelete
  5. biasa kot...kalau handbag saya lagi dasat kot sebab bukan setakat wallet, hp, buku bank tapi siap ada botol air, container makanan, buku semua. Adik saya cakap macam dapur, macam peti ais...semua benda nak masuk..hehehhehe....

    ReplyDelete
  6. hihihi...samalah kita, saya kdg2 smpai terbwk pampers ank pegi keje pun ada.. :P

    ReplyDelete
  7. hihi.. ni dah mcm retis lak..selongkar beg.. ok, dlm handbeg deqla kalo ke opis mesti ada: wallet la opkos kan,, henpon, chager henpon, lipstik, cermin, kunci umah, pas pekeje, tuala wanita (sebagai langkah berjaga2) haha.. oh yer, minyak angin cap kapak pun ada.. hahhahaa... ;p

    ReplyDelete
  8. yeah...ada macam2
    sy nyer ade gula2 papermint
    x byk sgt barang...tp boleh la

    ReplyDelete
  9. intan nyer bag kadang2 ntah pape je ada dalam tu..segala mcm mak nenek barang ada…charger, kertas2 , botol air..haha dan bl;a bla

    ReplyDelete
  10. hehehehe...esben klu angkat handbag noe mesti tanya...apsal berat sgt mcm batu ni.. hehehee...mana tak nya...segala mak nenek ada dlm tu...klu boleh satu umah nk taruk dlm tu.. hehehe

    ReplyDelete
  11. ohhhh...sama jer pompuan ne..hehe

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.