Story Mory Cik Lala

Sunday, April 28, 2013

Perhatian perhatian perhatian

Untuk makluman sume, blog saya yang baru ni dibuat oleh oppzpinky. Beliau yang bertanggungjawap mendesign dan mendeco blog saya ni. Saya cuma cakap apa yang saya nak. Tak de maknanye saya nak make up sendiri blog saya ni. Tak reti pun. Tapi saya amat berpuas hati la dengan hasil kerja oppzpinky ni. Kemas dan cantik kan. Hari tu oppzpinky ada buat promotion tau. Harga amat berpatutan. Kalau ada sape sape yang berminat nak make up blog, sila lah hubungi oppzpinky ye.
 
 

8 comments:

  1. Alahai..malu la sha hihi..alhmdulilah akak puas hati

    ReplyDelete
  2. ehe,,tahu sbbb sha dah cerita..hihi

    ReplyDelete
  3. Kadang-kadang bkog ni pun nak bertukar rupa jugakkan IL...hehe

    ReplyDelete
  4. wauuu best yer..lawa blog akak..nanti nak terjah tuan blog yg deco blog akak tau heheh

    ReplyDelete
  5. mmg comel, lg2 gune kaler pepel
    myalltime feberet kaler
    :)

    ReplyDelete
  6. wah sangat comel la...suka intan...:)

    ReplyDelete
  7. comel kak.. purple.. i like... =)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.