Story Mory Cik Lala

Tuesday, April 30, 2013

Makan roti je

Jom makan roti. U olls bfat apa pagi ni??

21 comments:

  1. sedap tu makan roti..hihihi.... tq yer banyak komen masuk tadi,...ehe..

    ReplyDelete
  2. kikiki..sama lah..m3h pun sarap roti pg ni..roti gardenia je

    ReplyDelete
  3. salam Ana, cikda ni kalau tak pekena nasi macam tak puas bf ari tu.. hehhehe..

    ReplyDelete
  4. Sedap dah tu...Okje lagilah...kuih drum pasar malam, beli hari ahad hari tu haha

    ReplyDelete
  5. Roti jugak. Ngan air milo panas. Wajib ade air milo. Hehe.

    ReplyDelete
  6. Kakak makan roti juga tapi roti massimo sebab gardenia dah habis..

    ReplyDelete
  7. nak cikit roti tu akak? ekekekeke....

    ReplyDelete
  8. makan kuih mini murtabak pagi ni.. :) sambil wat keje dah telan 4 pcs.. ngan air nescafe suam..

    ReplyDelete
  9. Roti tu mmg sedap
    cecah melo perghh ngantok mate tros hihi

    ReplyDelete
  10. Roti pun sedap apa....
    Saya makan nasi lemak sambal dia terbaeekk....hehe

    ReplyDelete
  11. aduh tengah lapo ni.. roti pun nampak sedap heheh

    ReplyDelete
  12. roti ni biasanya bawak ke office..rasa lapar..terus makan...sedap sgt klu tengah lapar

    ReplyDelete
  13. Sedap tu cicah dengan MILO :)

    ReplyDelete
  14. seddapnya roti tu..nampak montok2 betol roti tu..hhehehe

    ReplyDelete
  15. remy pagi tadi pekena roti peratha.....

    ReplyDelete
  16. deqla pun suka roti ni..dah la sdp comel pulak tu...hihi...

    ReplyDelete
  17. deqla pun suka roti ni..dah la sdp, comel pulak tu..hihi

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.