Story Mory Cik Lala

Saturday, April 27, 2013

Menan, menan dan menan

Nasib baik tak kena warded lagi hari ni. Setengah hari jugak la kat sepital hari ni. Patient punya la ramai. Maklum la hari sabtu kan. Balik sepital terus terjah giant cari menan kat adik. Seronok adik dapat menan. Menan lagi. Bulan ni je dah berapa ratus abis beli menan je. Maklum la kesian. Adik kan asyik demam je dalam bulan ni.



 



 

5 comments:

  1. Takpe la sekali sekala berhabis beli mainan.... mesti adik happy dapat mainan idaman :)

    ReplyDelete
  2. wahh..banyak menan yer..seronoklah adik dapat menan baru

    ReplyDelete
  3. ikutkan je la...x sampai hati nak cakap x boleh kat anak yg tengah demam kan...

    ReplyDelete
  4. Laaaa.... ingat apa le menan tu rupanya mainannn...hehe...budak2 biasa le mesti nak berupah menan

    ReplyDelete
  5. wah wah bestnye dpt menan
    sy lama dh x beli menan-menan nih
    maklum le anak dh besau
    tgl piya je, dia pon main bekas2 kakaknye menan
    legaaaa haha

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.