Story Mory Cik Lala

Tuesday, April 23, 2013

Bisa bisa badan

Rasanya kena berurut badan ni. Sejak adik kluar sepital hari tu sakit dan bisa bisa badan ni. Angin toksah cakap la. asyik sendawa je. Tak peduli la depan boss ke, depan orang ke. Sampai penat sendawa ni. Rasa nak muntah, nak demam sume ada.

Korang suka berurut tak? Kat sini susah la nak cari tukang urut. Kalau ada pun kena pegi rumah diaorang. Tak selesa pulak nak berurut kat rumah orang ni kan.

6 comments:

  1. akak g la brurut..cian akak..badan kita pon kena servis tau

    ReplyDelete
  2. Makcik cleaner kt opis sy terror mengurut
    jauh la pulak nk mai bangi ek
    Cek doktor la jugak cik ana

    VCO tu sy br je amik seminggu cik ana
    :P

    ReplyDelete
  3. Suka ..... bestkan IL..... kali terakhir berurut dengan bidan beranak 10 tahun lepas hehe... lepas tu urut pakai kerusi urut aje le...

    ReplyDelete
  4. pergi la kak..buang angin satu badan tu..akak penat tu..yerlah duk jaga adik kt spital ari tu..

    ReplyDelete
  5. skarang mmg ssh nk cari tukang urut y btul2 sedap.. dan harga pon dh mahal skarang..

    ReplyDelete
  6. suka juga..best badan diurut-urut..hilang rasa sengal2 di badan..:)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.