Story Mory Cik Lala

Sunday, April 7, 2013

Pernah tak dapat cam ni

Pernah tak dapat email macam ni?

9 comments:

  1. pernah , dah banyak kali dapat. tapi terus delete. hehe

    ReplyDelete
  2. pernah dapat..dia nak bagi rm*** sebab dia dah tak ada pewaris blablabla..lebih kurang mcm tuh lah...

    ReplyDelete
  3. Baca boleh percaya jangan...

    ReplyDelete
  4. kenapa kalau terima message mcm ni....sila k blog saya modeltakjadi.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Boleh percaya ke ni? Saya tak pernah pula dpat.. Tapi kalau dpat, saya tak percaya rasanya..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.