Story Mory Cik Lala

Friday, April 5, 2013

Bila anak demam

Susah hatinya saya bila anak anak tak sihat ni
Danial ni dari hari selasa asyik masuk ubat bontot je
Bila masuk ubat panasnya turun
Empat lima jam kemudian suhunya naik balik
Pening saya
Tak tau nak buat macam mana dah
Bila lah nak baik ni
Teruk betul tonsilitis ni kan
Ada tadi saya dengar dari seorang ibu pesakit kat sini
Anaknya baru selesai menjalani pembedahan tonsil
Padahal baru berusia 5 tahun
Eii ngerinye saya dengara
Moga Allah jauhkan anak anak saya dari macam tu

8 comments:

  1. Kesian...moga cpt sembuhnya, si bongsu aku pun hari tu demam masuk ubat muntot...musim skang ni,panas! kesian budak2

    ReplyDelete
  2. Salam Sis...

    Saya dan anak pon baru lepas baik demam. Tapi disebabkan cuaca panas, ada batuk2 teruk jugak. Mujur anak saya dah pulih. Saya pulak tekak sampai bengkak2 teruk. Sakitnya tuhan je tahu.

    Semoga anak cepat sembuh ye

    ReplyDelete
  3. semoga cepat sembuh...kesian dia...

    ReplyDelete
  4. noe klu anak demam pun mmg susah hati...klu melibatkan tonsil..doktor cakap mmg lambat baik...apa2 pun moga danial cepat sembuh

    ReplyDelete
  5. Ala siannya.. moga Danial cpt sembuh ya.. Amin

    ReplyDelete
  6. siannya ..moga cepat2 si kecik sembuh ya

    ReplyDelete
  7. Oh.....beberapa bulan yg lepas anak okje pun demam IL...seminggu...sakit tekak....siap ambik darah lagi Hari ke 8 baru baik!..bayangkanlah...

    ReplyDelete
  8. si bongsu saya pon baru start demam semlam
    mujur pg ni dh ok sikit
    cuaca x menentu kot
    kesian kalau anak ada tonsilkan, kita yg dewasa pon merana, apatah lg anak sekecil danial

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.