Story Mory Cik Lala

Wednesday, April 24, 2013

Nasik lemak sedap

Nasik lemak paling sedap kat Pusrawi ni. Setiap kali datang sini wajib beli nasi lemak ni.

Gambar asam yang kat bawah tu buat penyedap tekak yang tak berapa sedap ni. 



12 comments:

  1. nasik lemak ni kalo sambalnye sedap, opkos la sedap kan...lagi2 ada daun pisang.. mmg menyelerakan la..

    ReplyDelete
  2. nampak sedap hat asam tuuu...hat nasi lemak...i bukan penggemar tegar...

    ReplyDelete
  3. sedapnya nasi lemak....terliur tgk...

    ReplyDelete
  4. saya suka makan nasi lemak yang nasi nya rasa lemak2 santan .. nyum2 :)

    ReplyDelete
  5. sedap nampak nc lemak tu..ehem2 ade isi ke ni.hee

    ReplyDelete
  6. berapa rm nasi lemak ni? singgit eh? biasa saiz ni singgit kan. kat kawasan nadia dah susah nak cari yang macam ni. T_____T

    ReplyDelete
  7. Tengok pun macam sedap IL...kalau OKje mau 2 bungkus tu hehe...
    Hubby sukalah makan asam tu

    ReplyDelete
  8. Adoii tgk gamba ni taim lapau, memang merana leee
    Menjejeh ayaq lioq teman
    :P

    ReplyDelete
  9. tengok dk dalam daun pisang tu pun dah tau sedap kan...

    ReplyDelete
  10. sedapnya nasik lemak cenggitu ...dalam daun pisang ./.yum yum

    ReplyDelete
  11. sedap nampak nasik lemak tu..sambal pon nampak menyelerakan..asam tu....lg la sedapppp!!!

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.