Friday, April 12, 2013

Ada sentimental value

Ni telefon lama saya. Saya guna masa lahir anak no 2. Now yang no 2 tu dah darjah 1. Sayang nak trade in walau dah beli fon baru. Ada sentimental value. Dalam fon ni ada banyak video dan gambar anak saya no 1 dan 2 masa diaorang kecik kecik. Video bb yang no 2 tu pun ada banyak dalam ni. Sebab tu la sayang nak jual. Nak transfer sume gambo dengan video tu pun belum tentu boleh bukak kat PC kan.

Korang pulak macam mana. Dah jual ke fon lama korang?



13 comments:

  1. saya pun sayang tepon lama... beli baru tapi yang lama tu guna jugak hihi tamak betol kan..

    ReplyDelete
  2. tepon lama semua dlm simpanan lagi... :)

    ReplyDelete
  3. Sy x pnh trade in hp.sbb bese pki hp smp rosak br bli baru.hihi

    ReplyDelete
  4. sama ngan phone lama saya...tak jual pun ader jer tersimpan elok dalam lemari...dulu phone ni lah yang cantik sikit biler nak snap gambar....

    ReplyDelete
  5. Simpan la kak ana...syg plak...

    ReplyDelete
  6. Macam hp M Sblm M pakai Xperia ni..yg M warna hitam..

    ReplyDelete
  7. My first phone samsung yg murah tu xade camera, just color screen je. Msh smpn elok, kalo trade-in pn bnyk mane nye nk dpt kn

    ReplyDelete
  8. saya pun tak pernah trade in phone... mmg guna phone sampai lunyai... hihihi

    ReplyDelete
  9. sama tak jual pun...sbb byk kenangan

    ReplyDelete
  10. wahh sentimentel gupenye cik ana kite nih
    simpan tros cik ana
    nt leh masuk arkib
    :)

    ReplyDelete
  11. hp lama simpan jer..trade in pun tak laku dah kot..hihi

    ReplyDelete
  12. sy x trade in..simpan..ada 2 bijik nokia n70 n nokia e71..n70 mak da mintak..da mak mintak, kasi jer la..e71 ada lg..sapa nakkkk??? hehehe

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.