Story Mory Cik Lala

Saturday, April 27, 2013

Tak de selera

Bila anak anak tak sihat, mak nak makan pun tak de selera.











9 comments:

  1. aduhh..terliur..sedapnya menu tu Ibu Lala..tapi kalau sakit memang tak ada selera nak makan kan

    ReplyDelete
  2. Salam, Insyaallah tak lama lagi sembuh.. skrg ni memang musim demam.. demam paling teruk tentulah demam PRU13.. he he

    ReplyDelete
  3. Alahai kesiannya.. makanan bukan main berselera pun tak lalu makan.... moga cepat baik :)

    ReplyDelete
  4. tapi sedap tengok menu2 ni, moga sihat semuanya insha Allah

    ReplyDelete
  5. sedapnye menu yg akak tayang tu
    gulp gulp rasa
    cantik la template n header blog akak
    buat sendiri erk?

    ReplyDelete
  6. lazat2 semua makanan tu...selagi anak-anak tak sihat..camtu la...mesti mak pun x sihat jiwa dan raga..

    ReplyDelete
  7. Macam dap je tu hehe...kalau cenggitu gayanya yg tak sedap pun jadi sedap hehe

    ReplyDelete
  8. macam tu punya sedap tak selera ke cik ana??
    aduhaiii meleleh air lio
    lapau tros rasenya

    ReplyDelete
  9. ish... ruginya xde selera.. hihi..tp tu la kan, riso anak kan..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.