Story Mory Cik Lala

Wednesday, July 31, 2013

Biskut samprit idaman

Sedap tak nama tu. cewahh..
Inilah biskut homemade yang ke tiga untuk raya tahun ni
Masa kecik kecik dulu memang suka biskut ni
Even sekarang pun suka jugak
Tapi mak saya tak pandai buat
So kalau nak makan biskut samprit ni
Kalau pegi rumah orang yang ada biskut ni
Baru boleh merasa
Kalau tak de memang la tak merasa
So sekarang bila dah pandai buat sendiri
Tiap tiap tahun memang wajib buat la
Bukan aje maknya yang suka
Anak anak pun suka jugak

Uolss suka tak biskut ni. Dengar dengar ramai jugak yang suka
Wahhh sehati dan sejiwa gitew

17 comments:

  1. wow kak ana, dah siap 3 jenis yer.. rajin kak ana ye.. nani pun kalau buat semperit, buat yg panjang2 gini.. senang bentuk dari yg picit2 cam bunga tu.. kadang2 tak jadi bunga.. setompok je.. hihihi

    ReplyDelete
  2. seriously .. biskut semprit ,mmg fav fiza.. heheh .. nmpk nice je =)

    ReplyDelete
  3. Terkejut saya tadi..ingatkan biskut saya masuk dalam blog ni..sbb saya buat jgk..sebijik..hahaha

    ReplyDelete
  4. memang cute namanyeee .. seindah wajah nyeee ! ecehhh ekekek ;)

    ReplyDelete
  5. sedapnya kak..nak buat tapi cam takde masa dah ni..huhu

    ReplyDelete
  6. comei biskut kak ana buat....tergoda aku

    ReplyDelete
  7. wah semperit
    saya malas nak tekan
    terap je
    hhihi

    ReplyDelete
  8. salam ramadhan # 23
    wah dah 3 jenis..m3h satu pun xde lg ni..hehe

    ReplyDelete
  9. biskut samprit anatara biskut wajib ada time raya kan kak.. ni yg berkobar2 nak beraya umah akak ni...hihi..

    ReplyDelete
  10. hehhe suke makan ja kak, tapi tak pandai nak buat. tunggu mak mertua yang buatkan hehe

    ReplyDelete
  11. Biskut samprit nie mmg fav farah la dari kecik.. selalu mak akan buat farah tukang sibuk curi makan..hehehe

    ReplyDelete
  12. ibu lala....pandai betul buat kuih raya...mcm mana sis bahagikan masa ye kerja di opis dan dirumah ek sis? sbb sis boleh buat kuih raya dah keluaran ketiga nih...sgt2 mengkagumkan...umi Qi cuba nk buat tp xd kekuatan dari segi masa...masa byk habis jaga Qi...nk masak pun tgk masa yg agak2 ok cun2....

    p/s ohhh sis pun selalu eh rujuk dr ruzini...best kan dia...

    ReplyDelete
  13. Rajin Kak Ana buat kuih raya meriah nnt kan :)

    ReplyDelete
  14. Weee nama dan rupe sama menarik dan tertarik
    Nk raye umah cik ana la nt hihi

    ReplyDelete
  15. Cantiknya semperit awak ni IL...tebal pakai acuan besar ke?
    Suhu guna bapa yeh

    ReplyDelete
  16. mmg kuih faveret sepanjang zaman ni kak..
    time raya jer feel makan semperit nie.
    hehe.

    ReplyDelete
  17. suka2! tp suke mkn je...buat sendiri tak suka...hahaha

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.