Story Mory Cik Lala

Sunday, July 21, 2013

Jom kita menjala

First time guna acuan yang dalam botol tu. mula mula tak reti jugak. Lama lama baru ok. Praktis make perfect kan.









12 comments:

  1. Nmpk mcm sedap jer..xnk share resepi ker? :)

    ReplyDelete
  2. Best nye..erna x pandai menjala ni. hehehe

    ReplyDelete
  3. okey lah tu , tak semesti goyang bulatkan, empat segi pun bolih jugak...dah ramai orang buat empat segi jer...senang..

    tapi bunda sendiri tak pernah buat pun...makan suke..

    selamat menunaikan ibadah puasa...

    ReplyDelete
  4. dana minat roti jala nih tp tak penah menerai nk msk sndiri hehehe... tkt tak jd je kak...

    ReplyDelete
  5. hai anaaaaaaaaaaa
    ekekekek

    amboiiii menjala ..
    cantik jalaannyeee
    sedapp nie ;)

    ReplyDelete
  6. wahh cantik la jala stail nih
    sedapnye...lama dh kita x menjala-jala

    ReplyDelete
  7. Yang penting menjadi dan sedap :)

    ReplyDelete
  8. Wah pandainya. Nampak pon sedap

    ReplyDelete
  9. waa..m3h pun baru menjala semalam..

    ReplyDelete
  10. wahh ok la tu kak.. nmpk terliur pulak..deqla sabtu lps mkn roti jala..tp beli je..huhu..

    ReplyDelete
  11. Hehe...kreatif jugak yeh IL pakai benda tu...
    Hari tu buat tak mo keluar...tak tapis kot!

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.