Story Mory Cik Lala

Tuesday, July 16, 2013

Homework


Sabtu ahad dua minggu sudah

Kelam kabut kita tolong dia buat
Tapi sampai la ni dia tak hantar kat cikgu pun
Dok peram dalam beg cam prkasam
Sampai kertas pun dah naik lunyai
Agaknya budak lelaki memang cam tu kan
Kita pulak yang frust

~ bila tanya kenapa tak hantar kat cikgu
katanya sebab cikgu tak minta ~

9 comments:

  1. Dia takut cikgu tak percaya dia yang buat kot..sbb cantik dan kemas jer..hehehe ;p

    ReplyDelete
  2. Hheee, macam tu la budak2... MJ dulu skolah pun tunggu cikgu minta baru abgi :D

    ReplyDelete
  3. cikgu tak mintak kott :P
    hamboi canteknya lukisan tu...kalau hantar misti cikgu tak caya
    hihihi

    ReplyDelete
  4. Cantik dan kemas.
    Hehehe..anak saya dulu pun mcmtu homework ckgu x mtk x hantar...

    ReplyDelete
  5. cikgu lupa kot.. kalo cikgu x mintak patotnya ank murid ingatkan kan.. maybe dia pikir cikgu xnk la tu..hihi.. tp cantik la kak..

    ReplyDelete
  6. en laki suka la layan ank dia buat mcm ne..hehhe

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.