Story Mory Cik Lala

Monday, July 22, 2013

Menu anak anak hari ni

Menu anak anak untuk hari ni
apa pulak menu kengkawan


22 comments:

  1. singgah ptg..hari ni m3h nk buat spagetti

    ReplyDelete
  2. Wahh menarik menu anak akak hari nie ek heheh :)

    ReplyDelete
  3. fiza hari ni makan sayur pucuk paku tumis + ayam masak merah + roti John.. heheh.. alhamdulillah.. sedap.. =)

    ReplyDelete
  4. Ha ha yang last tu pun kira menu gak ek.. terer..

    ReplyDelete
  5. smuanya di kfc ye? haha.. siap simpan dlm note.. takot lupa ke kak? ;p

    ReplyDelete
  6. saya masak ringkas2 je.. apa yg saya masak dorang makan je :)

    ReplyDelete
  7. wah wah ni baru anak ibunya pulak?

    ReplyDelete
  8. toy tu termsk dlm menu ye ;-)



    p/s nak jemput tuan blog join GA anjuran sy... ;-)

    ReplyDelete
  9. mia tak posa lg,,,
    makan nasi laaa

    hihihi

    ReplyDelete
  10. Senang...Tak yah mikir lagi IL...hehe huluq je duit!

    ReplyDelete
  11. Mak aik... Jwpannyer kedai la ni....

    ReplyDelete
  12. tiba2 rasa mcm dh lama xmkn ns ayam

    ReplyDelete
  13. Salam Ramdhan Kak Ana…lama x singgah sini..maaf ya kak..huhu..sedapnya menu berbuka…huhu

    ReplyDelete
  14. aduhai TOY tu tak tinggal ye kak hehhe :)

    ReplyDelete
  15. Salam Ana,klu anak ada kat umah mmg mcm2 requet depa..La ni mkn sorang2,mkn la apa yg ada lam esbok tu..HB blm balik lg.

    ReplyDelete
  16. sedap-sedap semua yek...sy pekena ikan kering dengann budu...memang terangkat...sesekali makan makanan tradisional kampung ni memang bangkit selera =)

    ReplyDelete
  17. ni mesti nak p buka posa kat KFc.. hihi... teringat cheezy wedges laaa

    ReplyDelete
  18. Senang kan akak, tak payah nak pikir masak apa..order ja kat kepsi tu...M dok fenin lg ni..

    ReplyDelete
  19. kepci...mesti anak2 sukakannn..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.