Story Mory Cik Lala

Saturday, July 27, 2013

Penatnya hari ni

Penatnya hari ni tuhan je yang tahu
Mana taknya dok ulang alik pegi kedai bakeri la, hantar anak pegi tusyen la, jemput anak balik tusyen la dan macam macam lagi lah. Dah la pagi tadi mood tengah elok nak buat biskut samprit, acuan pulak rosak. Kena keluar balik pi cari acuan pulak. Sampai kat kedai bakeri tu punya la ramai umat yang tengah beratur nak bayar. Patah balik konon konon nak pi kedai lain la. sampai kat kedai tu acuan yang acik nak tu tak do. Patah balik ke kedai tadi tu ha. Nasib baik la masa pegi kali ke dua tu dah tak ramai orang beratur.

Hari ni dah siap dua jenis biskut kegemaran anak anak. Tak tau la sedap ke tak kan asalkan diaorang suka kita pun semangat nak buat.

14 comments:

  1. kalo anak2 suka masakan kita rasa penat tu mmg berbaloi :)

    ReplyDelete
  2. nampak sedap biskut raya tu... peberet saya jugak :)

    ReplyDelete
  3. kak ana...rajin buat kuih utk raya.....kalo sy tunjuk2 kat kedai je..

    ReplyDelete
  4. Waaaa biskut cornflakes!! My favourite. Nasib baik dalam pantang :)) Salam ramadhan

    ReplyDelete
  5. hamboiii sibuknye dia
    siap buat kueh ghaye laeiii
    nanti kite nk ghaye umah cik ana lahh
    kita x pandai buat kueh huhu

    ReplyDelete
  6. Fav farah jugak nie..kalau mkn bole habis sebekas..hehehe ;)

    ReplyDelete
  7. terbaiklah akak nih.. rajin bikin sendiri.. deqla tunjuk2 je la..kohkohkoh...

    ReplyDelete
  8. konflaks ni dah beli bahan.. tp x sempat buat.. lagi

    ReplyDelete
  9. zee lagi suka cornflakes coklat tapiii sebab nampak akak punya madu ni la zee pon buat gak versi madu..hihi

    ReplyDelete
  10. OKje selalu buat biskut ni sebab senang tapi Raya ni mcm malas pulak

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.