Story Mory Cik Lala

Monday, July 22, 2013

Dapat bunga api mood pun ceria

Mood happy dapat  bunga api
sama je tiga tiga beradik
tapi gambar adik tak de kat sini sebab tido
selagi tak beli bunga api ni
selagi tu la merengek nak bunga api
bila dah beli lain pulak jadinya
dok merengek nak main  bunga api pulak
tak sempat sempat



seingat ingat ai masa kecik kecik dulu
tak la macam ni pun
kalau mak beli  main la
kalau tak beli tak de la nak merengek rengek bagai

11 comments:

  1. hehehe.. lame jugak x men bunga api.. hehehe =)
    tp skang.. x boleh dengar mercun.. nnt terkejut2.. hehehe

    ReplyDelete
  2. wahhhh banyaknya nak mintak satu..tapi merah n sofia dua2 takot bunga api.paling2 main pop pooop tuh jer

    ReplyDelete
  3. Mujurla my doter x suka main bunga api..sbb dia takut dgn pecikan api tuh..hihihi

    ReplyDelete
  4. main bunga api je tau.. jgn main mercun... bahaya... ;)

    ReplyDelete
  5. byknya bung api... enjoy la budak2 ni....

    ReplyDelete
  6. Amboi! banyaknya bunga api..... Semalam duk belek kotak atas almari ada lebih bunga api tahun bila pun tak tau! hehe

    ReplyDelete
  7. hohohohohoho... banyaknya......

    ReplyDelete
  8. kecik2 dulu intan main bunga api sambil lari lari nyanyi…

    ReplyDelete
  9. Tu diaaaa banyaknya borong...hmmm kalau Khalish tengok ni mesti dia pun merengek sakan kat abah dia..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.