Story Mory Cik Lala

Wednesday, July 3, 2013

Jeruk oh jeruk


Gambar ni dapat dari fb.
Kecur liur dibuatnya. Sedapnya kalau dapat.

Ada sape sape nak belikan tak.

Published with Blogger-droid v2.0.10

15 comments:

  1. Salam Ana,lam esbok tu ada lg sebalang jeruk yg beli masa g penang aritu.Mkn sorang camna nk habih2 (^_^)

    ReplyDelete
  2. Kak Ana..Mai la Penang.. banyak jeruk akak..farah sampai jemu dh nak makan..hehehe

    ReplyDelete
  3. Hari tu ke penang tak beli pon jeruk..

    ReplyDelete
  4. perkkkkh aritu nengok rancangan mkn2 kt penang tayang psl jeruk2 nih pun dh terliur2 kak

    ReplyDelete
  5. waduh2 jerukkkk umi Qi suka jeruk mangga perghhhhh

    ReplyDelete
  6. sedp2 ... waaa... nak jeruk.. hehehe
    jeruk betik sedp nye~~~

    ReplyDelete
  7. deqla kurang mkn jeruk ni.. cpt batuk..huhu..

    ReplyDelete
  8. dah terasa rasa dah kat tekak ni.. tapi Ros tak boleh makan sangat, ada lelah..

    ReplyDelete
  9. OKje pun suka gak makan buah jeruk yg kat Giantu tu IL...sedapnya

    ReplyDelete
  10. Sedapnyaaa...
    Tp tula jeruk ni takleh amalkan makan selalu kan :)

    ReplyDelete
  11. kalo sy dok penang, sy belikan yer...tunggu la berjanggut...hehhehhe

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.