Story Mory Cik Lala

Wednesday, July 17, 2013

Macam macam rasa dah ni

Rasa sakit kepala
rasa nak demam
rasa stress
rasa penat
dan macam macam rasa lagi

tak suka la buat keje kelam kabut cam ni
letih kepala otak
adoiii
tolong tolong

12 comments:

  1. semoga segala urusan dipermudahkan ye.. insyaa allah

    ReplyDelete
  2. sabar kak sabar.. jgn kalut2.. deqla pun demam gak hari tu..ni pun demam masih berbaki tp boleh thn dah.. cuma batuk2 je lagi.. akak kalo dah rasa nk demam tu cpt2 minum air masak byk2, minum 100 plus pun ok gak.. deqla hari tu x dan dah.. tup2 demam sbb berjangkit dgn hubby.. dah xleh elak.. hihi..

    ReplyDelete
  3. bawka hirup udara segar, tenangkan fikiran, ambik kertas dan tulis plan apa nak buat hari ne dan seterusnya mengikut priority :)

    ReplyDelete
  4. banyak nye rasa kak..
    sabar ye..
    semoga stress akak akn cepat pegi jauh2 ye :)

    ReplyDelete
  5. Buat keje apa pulak tu IL....hehe mmg. Okje pun tak suka buat keje kalau kelam kabut ada aje kang benda yg tak sempurna!

    ReplyDelete
  6. Sabar ye kak.. bulan2 puasa ni memang banyak perkara menguji kesabaran kita ;D

    ReplyDelete
  7. Cool cik ana...take a nap la 5 minit kasik ilang stresss sikit

    ReplyDelete
  8. rasa nak balik tido...apakan daya..aku hanya makan gaji...:(

    ReplyDelete
  9. bln pose mmg cpt penat.. wlpun mmg rutin kje tu yg selalu kte buat.. sbr jela kak..

    ReplyDelete
  10. klu dh rasa stress...relax sekejap..kasi tenangkan diri dulu..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.