Story Mory Cik Lala

Saturday, July 20, 2013

Menu apa hari ni kawan kawan

Jeles tengok kawan kawan dok tayang masakan masing masing
Taraaaaa
Hari ni kite pulak nak tayang




Menunye :


Sambal penyet
Terung bakar
Ikan rebus air asam
Ketam masak merah
(Kuah ketam tu cam tak cukup je kan. Nampak kering. Maklum la bulan posa. Tak reti nak bajet)


Kite lagi suke menu sempoi camni. Tak payah penuh penuh meja. Tapi kalau encik hubby kite tu, macam macam dia nak beli. Pantang nampak. Gatal je tangan tu nak membeli.

6 comments:

  1. Terung bakar ti sedap kak.. :)

    P/s: nani time blik rmh je dpt msk. Da balik kl duk hostel xleh masak. Nk plak ada rumet ssh la skit.

    ReplyDelete
  2. puas hati lg masak sendiri banding beli kan...

    ReplyDelete
  3. amboi...meriahnya..kecap air liur...

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah..beshh kan kalo masak, then org makan..eceli sy ngah diet, kalo nak masak tu kena fikir 5kali....rugi wooo xdpt mkn..tp kalo ratah lauk ok jerrr

    ReplyDelete
  5. byknye lauk.. beli ke masak ni??

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.