Story Mory Cik Lala

Friday, July 26, 2013

3G

Tak menarik la C****m 3G 1gig ni
cam nak upgrade je rasanya ke 4 gig terus
tapi siap la monthly RM68 sebulan
belum campo ngan call dan sms lagi
macam mana ek
nak upgrade ke nak terminate je terus?
yang tab tu memang ada 3G jugak
tapi 4 gig la
memang dok bayo bulan bulan RM68
kalau kat henpon pun ambik yang 4 gig jugak
mau gaji habis bayor ke bil talipon je
tapi tab tu susah la nak usung ke sana sini
sebab gedabak

tolong tolong bagi pendapatan.
he he he
pendapat la

2 comments:

  1. ke tepon yg problem cik ana
    adik kita tu ari pon menggong2 camtu gak
    rupenye tepon dia yg menggong
    dulu sy pakai celcom 3g ok je
    la ni umobile lg le ok

    ReplyDelete
  2. x tau lak psl ni..sbb x penah kena lagi..huhu..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.