Story Mory Cik Lala

Tuesday, July 30, 2013

Sekadar berkongsi


Sekadar berkongsi. Entah betul ke tidak wallahualam.

14 comments:

  1. owh.. nanti nak tengok dia pakai samping atas lutut ke bawah.. wahahahaha..

    ReplyDelete
  2. alamakk.. kena pastikan hubby pakai btl2 nanti... hihi... kalo dia pakai atas lutut siaplah dia! hahahaha...

    ReplyDelete
  3. alamak..tahun nie nak kena tgk la mcmne husband pakai samping.. hrp2 tue bawah lutut la..hehehe

    ReplyDelete
  4. raya ni bole tgk le kan...kut2 ade yg pakai singkat,.

    ReplyDelete
  5. Emmm... macam tak betullah ana sebab ada juga yg tak ikut seperti yg sepatutnya.

    ReplyDelete
  6. Ramai tak tahu pun tentang tu.. janji pakai perasan hesem .. cukup.. maka berjalanlah dia dengan penuh gaya he he

    ReplyDelete
  7. hahaha...karut marut je prof ni
    adeke sampin pulak dijadikakn ukuran cenggitu
    cheh!!! x caye kite

    ReplyDelete
  8. yg tak pakai tu maknanya duda? hehehehe

    ReplyDelete
  9. hehehehe macam2 lah..
    rasenye dorang pakai samping mengikut keselsaan kot .. :)

    ReplyDelete
  10. Orang zaman sekarang pakai sampin main redah ja. Nanti nak check husbandlah cara dia pakai sampin ni.

    ReplyDelete
  11. Baru tau peraturan pakai sampin hehe
    emmm...tu Prof Madya yeh...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.