Story Mory Cik Lala

Saturday, July 27, 2013

Selamat hari lahir

Selamat hari lahir encik hubby tersayang
Moga panjang umo, murah rezeki, sihat, ceria, berjaya, dilindungi dan dirahmati Allah selalu

Walaupun hari ni birthday encik hubby
Tapi saya yang dapat hadiah
Boleh la pakai masa hari raya nanti

Hari ni encik hubby ada majlis berbuka pose dengan kawan kawan sekolah dia
Tapi saya tak ikut pun
Berbuka kat rumah je la dengan anak anak
Orang laki ni kalau jumpa kawan kawan lama haruslah panjang boraknya kan
Mau tengah malam baru balik
So kita celebrate esok je lah ye

3 comments:

  1. wah bestnya....besday hubby tp diri yg dpt adiah...hehe

    ReplyDelete
  2. epi besday untuk hubby dia
    moga dirahmati allah
    aiikkk cik ana plak dpt hadiah? untung laaaa
    :)

    ReplyDelete
  3. dpt hadiah apakah itu kak? terbalik pulak..hahaha.. happy belated birthday buat suami akk.. ;)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.