Story Mory Cik Lala

Monday, July 29, 2013

Dah settle sumenye

Biskut London Almond request by Cik Lala.

Dah settle sume kuih raya. Lega. Buat 3 jenis je yang mana anak anak suke. 
Kalau buat sendiri dapat banyak hasilnya. Anak anak boleh ulang ulang makan berbanding dengan yang beli. Lagipun kalau beli belum tentu sedap rasanya. Harap rupa je cantik dan menarik. Betul tak?

Note : gula gula mickey mouse tu danial yang pilih. Dia nak sangat gula gula tu.

21 comments:

  1. fuhhh melting saya tengok biskut akak ni.. ;)

    ReplyDelete
  2. Bestnya buat biskut raya sendiri..xpyh nak beli kan. Nampak sedap jerk biskut tu.. :)

    ReplyDelete
  3. wahh... wajib beraya umah akk nih.. hihi...

    ReplyDelete
  4. assalam ibulala..alhamdulillha..lega..acik pun dah siap semua lega jugak

    ReplyDelete
  5. rajinnye ... sy 1 pun tak beli lg ni..nk buat lagi la kirim salam ... sbb mmg tak pandai

    ReplyDelete
  6. Rajinnya Ana menghias warna-warni tu..
    Kakak ingat almond london kakak beli ajelah ..

    ReplyDelete
  7. Wahh dah siap biskut raya....saya dah lama tak buat biskut raya..main tunjuk kat kedai jer..
    Aduhhh susah bila penyakit M melanda ni...

    ReplyDelete
  8. Buat sendiri ni puas hati kan.kalau beli tu kalau tak sedap sure terkilan.

    ReplyDelete
  9. hamboi..meleco kite nengok cik ana
    bak mai sebalang

    ReplyDelete
  10. la..da setel kuih k.ana yer...mesti berbaloi anak2 anak dpt mkn./..air tangan ibu,..

    ReplyDelete
  11. aduhla comeinyer biskut tuh kak... siap pakai gule2 mickey mouse lg

    ReplyDelete
  12. Sedapnya...ada kepala mickey lagi. share lah resepi =)

    p/s : salam kenal dan polow sini juga

    ReplyDelete
  13. wahh tu diaaa .. senyap2 kann
    ok dah nie ana .. ekeke

    penat2 berbaloi2kan ..

    ieda tunjuk aje ekeke

    tahun nie dan tahun2 sebelumnyaa memang beraya di pekan sahaja .. rumah family hubby dekat shja .. x jauh mana pun ;)

    ReplyDelete
  14. wah comelnya biskut...ada mickey mouse

    ReplyDelete
  15. waahhh sedapnya kak!! betul tu yg beli tu belum tentu sedapnya kan kak

    ReplyDelete
  16. Rozie punyer ade 3 jenis lg belum siap....

    ReplyDelete
  17. almond london ni peberet jugak time raya..nak buat sendiri tak berapa pandai..huhu..

    ReplyDelete
  18. Okje tak pandai buat kuih yg ada coklat2 gitu IL senang ke?

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.