Story Mory Cik Lala

Tuesday, July 30, 2013

Sharing is caring


Harapnya dapat la pegi terawikh di hujung hujung Ramadhan ni. Tak sempurna puasa rasanya kalau tak pegi Terawikh nak nak di penghujung Ramadan ni.

Korang pegi Terawikh full ke? Untungnya.

6 comments:

  1. deqla x full la kak..huhu.. hurm.. 10 mlm terakhir ni la kena rebut peluang.. kumpul pahala byk2 kan.. ;)

    ReplyDelete
  2. mmg x full lah terawih ni kalau dah namanyer org pompuan kan... tahun ni mungkin beraya di sini aje

    ReplyDelete
  3. Salam Kak Ana…bulan Ramadhan penuh kemuliaan…banyak ganjarannya kan

    ReplyDelete
  4. hehe...buat sesorang kat rumah! huhu

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.