Story Mory Cik Lala

Wednesday, July 17, 2013

Toys Despicable Me 2


Tak sempat nak buat koleksi
sebab tak tahu pun benda ni keluar
tup tup ada member beli
frust tau
mengalahkan budak kecik pulak
tapi esok ada keluar yang baru lagi
kepada sesiapa yang berminat
boleh la terjah Mekdi ni
jangan lupa belikan untuk saya sekali
harapnya sempat la beli lepas balik keje esok

(feeling excited)

15 comments:

  1. bulat2 mcm ubi kentang benda ni..
    wow.. best ar.. boleh buat koleksi.. tapi puasa2 ni mcm mana nak terjah mcD.. uwaaaa

    ReplyDelete
  2. Apa bendanya IL? La.... Mainan bebudak eh... Hehe lama dah tak de budak kecik!

    ReplyDelete
  3. Salam Ibu Lala...hadoi,ngalahkn anak2 la yer :D

    ReplyDelete
  4. Kalau Khadeeja nampak tu, sekejap je hancuss! Baik-baik ke Mekdi esok, jgn terlupa, terbeli dan termakan la pulak ha ha

    ReplyDelete
  5. Mujurlah MJ bukan pengumpul tegar.. kalu tak, harus terjah untuk dapatkan jugak ;D

    ReplyDelete
  6. Mmg comei pon! Lama dh x ngompol menan mekdi

    Ohh cik ana punya pon tab2
    Sama la tab kita tu yek, cume sy punya yg 7'.
    Application sume rasanya x beza sgt dgn 10' tu

    ReplyDelete
  7. comeineyr... nk la beli kak... walaupun lama tak mkn kt mcd, tp nk sgt toy kunin yg comei tuh

    ReplyDelete
  8. seharusnya frusted kak.. sbb omei angat tuh!!

    ReplyDelete
  9. eh2 yui tak tahu plak yg bru ni..huhuhuuh

    ReplyDelete
  10. bln pose nie x g mekdi lg.. tp mmg comel pun pisang nie..

    ReplyDelete
  11. salam jumaat akk,,dya follower sini..
    laku tol permainan ni..kat sini dh abis dah akk..

    ReplyDelete
  12. sib baik anak x perasan...klu tak..harus lah kena terjah Mcd gak

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.