Story Mory Cik Lala

Thursday, February 13, 2014

Rindu time dorang kecik kecik

Rindu time dorang kecik kecik. Sekarang ni bila dah besar macam macam ragam pulak.



11 comments:

  1. tu la kan kak.. bila anak2 kecik., hrp cpt besar.. bila dh besar, rindu plak dorg ms kecik

    ReplyDelete
  2. Macam tulah perasaan seorg ibu kan, tgk anak makin besar, teringat2 zaman babynya dulu.. rindu :-)

    ReplyDelete
  3. mood mak-mak sgt cik ana hahaha
    sume mak ada feel gini la
    taim anak2 kecik, dr baby hingga 6 taon mmg taim paling best
    dh besar lain pulak pe'el dan cabarannya

    ReplyDelete
  4. masa kecil rasa comel je..
    nak marah pun rasa kesian..
    dah besar pening nga ragam.

    ReplyDelete
  5. macam2 ragam yee..duduk dalam tudung saji tu yee

    ReplyDelete
  6. Comel-comel gambar masa kecik ni. Besar pun masih comel juga.

    ReplyDelete
  7. Dah besar, ragam budak besar plak. Yang pasti, semuanya akan sentiasa jadi kenangan terindah untuk kita, si ibu...

    ReplyDelete
  8. Sekarang ni pun saya selalu terbayang betapa rindunya saya bila anak-anak meningkat dewasa. Nak enjoy puas-puas rasanya peluk cium mereka selalu sebelum mereka rasa malu dipeluk cium oleh Mommynya ...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.