Story Mory Cik Lala

Sunday, February 16, 2014

Handbag pilihan


Korang suka beli handbeg tak. Apa jenis handbag pilihan korang. Berapa koleksi branded handbeg yang korang ada. Kalau saya sayang duit kut nak beli henbeg yang mahal mahal ni. Baik beli emas lebih berbaloi kut. Time sesak boleh jugak gadai.

5 comments:

  1. setakat ni ada carlo rino je kak, brp rm beg tu kak?

    ReplyDelete
  2. Salam Ibu Lala...xder pon....janji cantik & happy pakai cukup larrrr(^_^)

    ReplyDelete
  3. Sama la macam saya. Belum rela lagi spend satu benda dgn harga yang mahal kalau fungsi dia hanya sekadar beg. Lain la kalo beg tu boleh bertukar jadi meja ke, pastu bleh jadi beskal ke. Ada jgak rasa multifunction.

    ReplyDelete
  4. Saya pun tak sanggup berhabisan ribu-riban setakat nak handbag berjenama. Pastu nafsu membeli tak pernah susut. Rabak poket nanti. Lebih baik beli yang lebih berfaedah. Tapi kalau dah memang mampu sesangat, tak tahu duit nak labur kat mana, apa salahnya....

    ReplyDelete
  5. henbeg sy yg mahal2 dan branded sume org kasi..mmg sayang dwet nak beli..haha
    thn lps ada beli henbeg coach..x sampai hati nak pakai.. bg kat mak..:)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.