Story Mory Cik Lala

Thursday, February 13, 2014

Giveaway - Buku mendidik anak cara Rasulullah


Ada 3 buah buku ni yang saya nak hadiahkan kepada kawan kawan. Pemilihan akan dibuat secara cabutan. Sila tinggalkan link korang kat kotak komen di bawah ni. Penyertaan adalah sehingga hari Jumaat 14/2/2014 pukul 12 tengah malam ye.

Note : Sori kepada kengkawan yang dah bagi link korang. Entri tu entah macam mana terdelete. Nanti korang bagi balik ye link korang tu. Sori sesangat tau.


12 comments:

  1. Ok.. no problem... really want this book...hope have the luck :D
    http://wafacw.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. saya join ye kak.. moga ada rezeki

    http://ihaveasweetsmile.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. good luck

    jemput join
    http://www.iuzira.com/2014/02/muslim-niaga-dropship-terbaik.html

    ReplyDelete
  4. kite terai jugak laaa :)
    http://dakeiza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. assalammualaikum... beh nyer .. kalau dapat lah.. kalau x dapat kena serbu kedai buku la

    kuazue.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. http://mazatulazura.blogspot.com/2014/02/giveaway-buku-mendidik-anak-cara.html
    Saya join ibu lala

    ReplyDelete
  7. Assalam...saya join yer...

    http://mamapapaamir.blogspot.com/2014/02/giveaway-buku-mendidik-anak-cara.html

    ReplyDelete
  8. saya join, bismillah http://taiptaipkeyboard.blogspot.com/2014/02/giveaway-buku-mendidik-anak-cara.html

    ReplyDelete
  9. Terdelete ke Ibu Lala? Tapi sempat baca komen ngarut saya yg ari tu kan? Heheh..

    lydsunshine.blogspot.com.

    ReplyDelete
  10. Bismillah ☺☺

    http://sharingiscaring-fiza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. hihi...sebulan da aku tak BW ekkk...ada org wat GA da terlepas...hehe

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.