Story Mory Cik Lala

Wednesday, February 5, 2014

Kembali bekerja

Kembali bekerja setelah 5 hari bercuti. Wow kemain lama kan. Macam sambut CNY pulak. Mana taknya. Hari isnin kan cuti wilayah. Semalam pulak saya memang ambik cuti sebab nak bawak mak pegi rutin cek up.

Malasnya nak start keje ni. Best lagi duduk kat rumah. Tapi apa nak buat. Demi bangsa dan negara (cewah cewah) terpaksa la melangkah keluar rumah pagi pagi buta dalam suasana yang masih gelap. Kalau duduk rumah masyuk tak pe la jugak kan.




Gambar Danial tengah makan Cheeze layer cake. Sedap sangat. Mak saya beli kat klinik balik dari cek up. Rasa cam nak pi beli lagi. Tapi cam mana la pulak kan sebab dah keje. Satu bekas tu RM6.00 je. Kek pun sedap. Ada macam macan jenis kek leleh yang dia jual. Tapi sempat beli 3 je. Tu pun tak sempat nak ambik gambar.

11 comments:

  1. Bila lama bercuti memang berat nak mauk kerja. Kerja di rumah pun best juga jika kena dengan caranya.

    ReplyDelete
  2. saya cuti bersalin 6 bulan aritu pun, bila nak start keje rasa lemau sgt nak tinggalkan anak2 pulak tu. huhuhu

    ReplyDelete
  3. tak penah makan lagi kakak..nampak sedap tu

    ReplyDelete
  4. tak penah makan lagi kakak..nampak sedap tu

    ReplyDelete
  5. cuti2 CNY pun x kemana2 sesak giler jalan raya !

    ReplyDelete
  6. Okje ni fuk rumah tapi tak masyuk pun IL...redho ajelah hehe....tak rugi kalau beli sedapkan...

    ReplyDelete
  7. lemau tepu rasanya bila bercuti lama then kembali bertugas.. hihi.. usah dikeluh..sbb mmg begitulah keadaannya.. redha je kak..

    ReplyDelete
  8. untong laa....kita cuti 3 ari jer...:(

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.