Story Mory Cik Lala

Monday, February 3, 2014

Konpius - tak tau nak pilih yang mana

Akhirnya kaler hitam jugak dia berkenan di hati.




Adik : Ibu Ibu Ibu. Meh tengok ada kasut cantik. Ibu yace mana satu yang cantik?
Ibu : Terpulang la kat adik adik suka yang mana. 
Adik : Dua dua adik suka. 
Ibu : Tapi Ibu rasa yang kaler hitam tu lagi cantik."

Dibelek belek dua dua kasut tu. Di test test kedua duanya. Tapi yang kaler merah tu tak de yang  baru. So saya suruh dia pilih yang kaler hitam tu je.

Adik : Okeylah adik ambik yang hitam oren tu lah. Yang tu lagi cantikkan ibu?

(Ibu sangat terharu  bila adik kata "Ibu yace mana catu cantek. Padahal umo adik belum pun mencecah 5 tahun)

Beli terus pakai. Balik dari KLCC tu terus bergaya dengan kasut baru.

4 comments:

  1. baru nak cakap ngan akak pilih kaler dark blue tu...

    ReplyDelete
  2. merah pun cantikkkk... tp better yg hitam sesuai ngan smua...

    ReplyDelete
  3. kalo sy, suka kaler oren tu...meriah utk anak2..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.