Story Mory Cik Lala

Sunday, February 9, 2014

Berdua duaan sebelum kena tinggal

Makan berdua duaan dulu kat Gloria Jeans IJN sebelum kena tinggal kat wad. Encik hubby kata dia nak belanja. Padahal memang selalu pun dia belanja. Suami kan ketua keluarga. Haruslah selalu belanja. Kan .

Curry Chicken Puff (RM6.50)

Beef Puff (RM6.50)

Strawbery Yogurt (RM12.00)
Mocha (tak ingat harga)

Lamb Chop (RM22.00)(2 ketul)

Makanan kat sini semuanya sedap sedap. Nak bayar pun sedap jugak.


13 comments:

  1. Lazatnya nampak....!
    Get well soon to hubby awak...

    ReplyDelete
  2. mewah makan kak..terliur yang paling bawah..
    moga hubby akak cepat sembuh..

    ReplyDelete
  3. wahh mmg menyelerekan nengokkk..telan air lioq

    ReplyDelete
  4. kuih apa kat ats tu...best nmpak...hehee

    ReplyDelete
  5. Doa dari kakak moga semuanya berjalan dgn baik.
    Makan-makan pun hati mesti tak senang kan Ana.

    ReplyDelete
  6. sedaptu.. memang kalau orang belanja lagiler sedapkan..

    ReplyDelete
  7. bab gambar yang last tu memang buat SA terliur...eh kenapa plak suami akak masuk ward ni...

    ReplyDelete
  8. haruslah kene belanja ... hahahahahha... sape lagi kita nak arapkan...

    ReplyDelete
  9. mesti terasa bila salah sorang kena duduk wad kan... :)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.