Story Mory Cik Lala

Sunday, January 19, 2014

Zoo Taiping 2014

Best pegi zoo Taiping ni. Banyak binatang. Kalau nak jalan kaki pun tak panas sangat sebab banyak pokok pokok. Redup je. Kalau rasa malas nak jalan.boleh naik tram. Tak.kena bayar pun.

8 comments:

  1. Nampak mcm best jer.. farah dh lama sangat tak mai sini.. dh upgrade byk dah yer..=D

    ReplyDelete
  2. zoo melaka pon beshh gak..byk binatang..hihi

    ReplyDelete
  3. x pernah lagi sampai sini... perok pun sekali jer pun penah singgah... hihi

    ReplyDelete
  4. wah wahhh dh cantek dh zoo tepen nih
    kite penah gi dulu taon 2008 kalau x silap tp taim tu besa2 jek
    ada night zoo gak sini kannn

    ReplyDelete
  5. Zoo Taiping ni ada night zoo kan IL? Lama dah tak pergi zoo...Org cakap zoo Kl dah mahal tiket dia....

    ReplyDelete
  6. seronok bil apegi zoo ni.. anak2 lah paling teruja kan kak...:)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.