Story Mory Cik Lala

Tuesday, January 21, 2014

Keadaan masih sesak

Keadaan masih sesak lagi kat stesen komuter batu caves ni. Dorang masih dok berniaga lagi even Thaipusam dah habis. Sampai bila entah la. Susah orang nak parking kete nak pi keja.

note: 
Tambang komuter pun dah naik harga tau sejak Thaipusam hari tu. Sebelum ni rm1 je. Tapi sekarang dah rm2. Tapi kalau beli kat mesin tiket tu masih lagi rm1. 

8 comments:

  1. dorg mmg suka buat sesak jln..kat mane2 ad je dorg...tepi haiway pon dorg berani bt mcm ni...smpi org len terpaksa hadap jem sbb nak bg laluan kat dorg.kalo x menyusahkan org len mmg x sah. huhu

    ReplyDelete
  2. msh ada lg org niaga yek... huhuhui selalu mmg mcmni ke kak... aduhla

    ReplyDelete
  3. ish2.. x habis2 nak meniaga tu.. huhu... akak keje mana yer?

    ReplyDelete
  4. ooo sesak lg la kat sana erk...

    tiket komuter tu klu beli kat kaunter tu RM2 la...boleh plak kt mesin RM1...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.