Story Mory Cik Lala

Monday, January 27, 2014

Bila kakak beli kasut






Bila kakak beli kasut dia pun nak  beli kasut jugak. Meleleh air mata bila ibu tak bagi dia beli kasut. Kakak beli kasut tu pun sebab nak guna kat sekolah. Kasut lampu adik masih elok dan masih boleh di pakai. Nanti nak raya kita beli kasut baru ye.

Note:
Danial memang camtu. Sensitif. Apa yang kakak dengan abang beli dia pun nak. Semalam sengaja saya tak belikan dia kasut sebab hari sabtu tu dia dah beli menan berharga RM129.00. Nasib la si abang kat ikut masa beli kasut kakak ni. 

4 comments:

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.