Story Mory Cik Lala

Saturday, January 18, 2014

Ulat daun yang comey

Anak anak jumpa ulat daun ni masa kat kampung. Ni ulat betul tau. Hidup lagi. Comey sangat. Cantik kaler hijau. Tengok mata dia cam ketapi dalam citer katun kan.

Baik je ulat ni dok dalam bekas tu. Redho je. Dah 3 hari dok dalam bekas tu tak keluar keluar pun.


9 comments:

  1. Apa benda tu...ulat ke? memang comel tapi geli geleman dah menengoknya, Memang sangat3 geli dengan ulat...huhu

    ReplyDelete
  2. hehe..comel lah jugak :) ulat daun betul ke ni..?

    ReplyDelete
  3. terkejut jap, mane dapat tu? huhu

    ReplyDelete
  4. Ish akak meremang bulu roma tgk ulat tue.. geli.. hehehe

    ReplyDelete
  5. Lahai kak mati mati sy igt ulat mainan sbb mata dia mcm katun

    ReplyDelete
  6. haah la kak.. comey... mata mcm dalam citer katun... indahnya ciptaan Allah...

    ReplyDelete
  7. Nampak macam tipu....hish gelilah OKje...OKje kalau tang ulat cacing ke mmg geli geleman ...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.