Story Mory Cik Lala

Friday, January 10, 2014

Bijaknya dia berkata kata

Dah 1 minggu Danial masuk tadika. Dia kata ibu tak payah la pi keja. Ibu hantar adik pi cekolah. Pastu ibu ambik adik balik cekolah. Pastu baru la ibu pi keje....

Amboi. Sedapnya cakap. Kalau boleh dah lama ibu buat camtu.

Salam hari Jumaat kawan kawan. Jangan lupa baca surah Al Kahfi hari ni. Mudah mudahan urusan kita pada hari ini dipermudahkan dan diberkati.

12 comments:

  1. samelah .. klu blh mmg nak buat camtu .. ank2 ni kdg mmg nak kene terangkan baru dia paham

    ReplyDelete
  2. hehe budak kcik bkn tahu ape......best lah kalo blh req mcm tu..kena ad bisnes sndiri la ibunye pon hehehe

    ReplyDelete
  3. (^_^)..pandai dia lak mengatur jadual ya...

    ReplyDelete
  4. Bijak nya dia Kak..comel je dgr klau anak2 bercerita...hehe
    salam Jumaat:)

    ReplyDelete
  5. Salam Jumaat!

    Kalaulah boleh memang semua Mommies pun suka buat begitu malangnya mostly tak boleh. Saya pun kalau boleh memang nak berumahtangga depan sekolah anak dan mengulit anak aje di rumah.

    ReplyDelete
  6. Hihi.... kalau boleh lama dah mama buat macam tu sayang..

    ReplyDelete
  7. pandai yer adik danial berkata2....bijak dia tau ju tgk...betullah kalo lah boleh buat mcm adik danial ckp...alangkah bahagianya :)

    ReplyDelete
  8. sofea macam tu jugak.... ada2 je yang dicakapnya..

    ReplyDelete
  9. Nak suh mama berhenti kerja je tu Danial hehe

    ReplyDelete
  10. bdk2 mmg bijak dr kita ne..awas ya..jgn salah kata.,

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.