Story Mory Cik Lala

Tuesday, January 21, 2014

Yang esok tetap kena collect esok

Saya dah ambil duit bantuan awal persekolahan untuk anak saya yang darjah 2 tu. Untuk yang darjah 4 tu tetap kena ambik esok jugak. Adoi la sekolah ni. Kenapa la tak buat sekali. Ingat mak ayah senang ke nak cuti semata mata nak pi sekolah collect duit tu je. Yang keje jauh cam mana. Sekolah nak bagi cam tak ikhlas je. 100 tu tau. Kalau 2 orang dah 200. Kalau 3 orang dah 300.

Kalau tak silap saya sekolah swasta pun dapat jugak. Tahun tahun lepas dapat. Tapi mungkin lewat sikit kut.

Adoiiii mengah sungguh marathon pi balik ni tau. Dari opis ke sekolah pastu dari sekolah ke opis.

2 comments:

  1. mmmm x ada timbang rasa betul...mcm sekolah anak noe...sehari jer...x ada tahap 1 & 2 pun...tapi masanya sekejap sangat...dari kul 11-2 ... nape la x awal kan...dah la nak g keje.. eh yg sekolah swasta pun dapat erk?? noe ingatkan x dpt...klu dpt alhamdulillah...

    ReplyDelete
  2. aikk bagi asing2 ke? kan senang terus bagi pd hari yg sama.. haihh leceh jer kan..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.