Story Mory Cik Lala

Monday, January 27, 2014

Ronda ronda pegi giant




Danial dengan maknye memang suka sangat tengok tarian singa ni. Pantang ada je kami mesti nak ambik gambar. Acara setahun sekali je pun.

8 comments:

  1. Sebok belaka dah nak raya cina ni.. :) rata2 jalan dah makin sebok kerna org semua nak kuar shopping smlm.. kan..

    ReplyDelete
  2. tak penah lg jumpa org tarian naga lg... agak2 aiyan tkt ke suke ek ehheeh

    ReplyDelete
  3. eh eh ada singa la.hihi
    ibu lala, tima kasih doakan saya

    ReplyDelete
  4. jgn kate danial...lieya pun suke...seragam jek tgk pergerakan kaki dieorg.....lgi satu kat mall ni musim2 perayaan cantik deco2 die....dpt cuci2 mate....

    ReplyDelete
  5. oo naga dah keluar ke?? ingatkan lepas raya je baru keluar

    ReplyDelete
  6. nmpk sdp lah.. dah lama x mkn makaroni..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.