Story Mory Cik Lala

Saturday, January 11, 2014

Kek span 2nd trial

Akhirnya jadi jugak kek span saya ni. Dua kali cuba tau. Masa buat pertama kali tu tak jadi. Hari ni buat alhamdulillah jadi. Kagum sangat. Guna tepung ready made je pun.

Lepas lepas ni kalau Danial nak makan kek nak buat kek ni je. Gebu dan ringan. 
Cuma guna tepung ready made 250gm, telo 4 biji, minyak 60 gm ngan air 60 gm. Pastu mixer sampai kembang dan putih.
Sent from Samsung Mobile

9 comments:

  1. saya blm berani lg mncuba kek span. ramai kata cara buatnya complcated.

    ReplyDelete
  2. kek span ni mcm mudah je nak dibuat..nnt free time nk bt jugak..cume skg oben dah masuk kotak..ready to pindah umh.lps pindah umh la baru membaking koooottt..hohohoho

    ReplyDelete
  3. Nampak loyang je IL...nape tak ambik keknya ...nk tengok structure kek tu kekdahnya

    ReplyDelete
  4. kak..spnb mne de kt bngsr..hihi.sy dok ampg.opis kat sg buloh nun..tu yg nek ktm.heee

    ReplyDelete
  5. senang kan. tak payah susah baai carik bahan. hihi

    ReplyDelete
  6. kite pon pesen beli tepung ready made je cik ana
    tak gheti de kite nk adun2 sendirik
    makan jekk pandai haha

    ReplyDelete
  7. Mcm sedap jek tu
    Walau tak nmpk lagi hasilnya :)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.