Story Mory Cik Lala

Monday, January 20, 2014

Thaipusam owh Thaipusam

Makkk ai. Sampai hari ni masih bersepah khemah khemah kat tepi jalan. Sampah bertaburan sana sini. Nak bawa kete pi keje pun susah sebab depa dah konker tempat parking. Menyusahkan betul. Sampai bila nak clear sumenye tu. Adakah minggu depan. Adakah bulan depan. Mengganggu orang yang nak parking kete nak pi keje tau.

8 comments:

  1. lambatnya majlis perbandaran dorang wat keje?...

    ReplyDelete
  2. hmmm... nak buat camne..PM yg beri galakan... hihi...

    ReplyDelete
  3. huhuhuhui... akak paking kete kt mana? semangat sgt kot nyambutnyer sampaikan lupe pd semua tuh

    ReplyDelete
  4. stended le tu cik ana
    tingat dedulu taim keja AA...taim wel wel tu mmg jem gile..

    ReplyDelete
  5. Awak kerja kat mana IL?
    MPG cuti lagi tu gamaknya hehe

    ReplyDelete
  6. lahhhh..dah berapa hari berlalu masih ada sampah ke kak?? isk..bila nya nak bersih tu...sabor je lah...

    ReplyDelete
  7. Thaipusam punya pasal, kelapa pun x dek stok.. huhuhu

    ReplyDelete
  8. Sabar akak.. cer tnya tgk majlis perbandaran tgk.. boleh lagi ke macam tue.. ke depa yang pandai2 sendiri..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.