Story Mory Cik Lala

Sunday, January 12, 2014

Magnum mini

Suke beli yang mini ni
Comel
Senang nak makan
Kalau yang besar tu selalu tak habis
Makan banyak sangat jadi muak
Kalau kat giant rm12.99
Kalau kat tempat lain rm11.99 je

Sent from Samsung Mobile

8 comments:

  1. aiiikk.kat giant g mhl???

    spn tu sykt perumhn negara bhd heeeehee..

    dr ampg nk g putra hubby htr..dr outra ke kuang naik ktm..

    ReplyDelete
  2. mmng suka sngt aiskrim magnum ni

    ReplyDelete
  3. mmg sedap... aiyan pun suke nih... dia lg lah mmg memilih tau lak mana murah mana mahal

    ReplyDelete
  4. ibu lala buat saya tergoda la. nak carik jugak la.

    ReplyDelete
  5. mahal singgit la plak kat giant tu... betul tu.. mkn hok besar2 ni x habis sbb muak...

    ReplyDelete
  6. feberet kite gak nih...esp taim2 pregnan nih..
    makin di pam2 badan asek mkn cekelat hihi

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.