Story Mory Cik Lala

Friday, January 24, 2014

Nak jadi Pengawas

Balik je dari sekolah agama dia terus call saya

"ibu kalau abang ngah jadi pengawas
abang ngah nak beli kasut Ben10 kaler hitam
kena beli sampin merah
Ustazah suruh jaga disiplin jaga adab
tadi abang ngah tak main pun kat sekolah"

adush

Besar betul harapan kamu. Kesiannya kamu kalau tak dapat jadi pengawas. Ibu pulak yang susah hati. Apa apa pun ibu doakan supaya anak ibu ni jadi Pengawas seperti yang diimpikan

Kawan kawan pun tolong doakan jugak ye. Hari Isnin baru tau keputusan sape yang dapat jadi Pengawas tu

Dup dap dup dap

3 comments:

  1. bukan main beria dia nak jadi pengawas yer..napa ek? Anak Ayu, Ian pun...sibuk tahun nie..tak nak jadi ketua darjah mcm tahun sbb ..sbb nak jadi pengawas pelatih..which is..selalunya..hujung tahun baru dpt tau..darjah 3 nanti..baru jadi pengawas..risau gak kalau dia tak dpt, takut dia frust kan..
    apa pun...Moga Abg Ngah terpilih jadi pengawas..yer..all the best!!

    ReplyDelete
  2. Insya Allah, semoga dimakbulkan impiannya nak jadi pengawas sekolah. Bagus juga kalau impian ni boleh mendisiplinkan dirinya sendiri.

    ReplyDelete
  3. dah request tu kak..hihi.. moga tercapai impiannya yer kak..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.