Story Mory Cik Lala

Friday, January 18, 2013

Salam Jumaat semua

Salam jumaat dan selamat pagi semua. Jom breakfast sesame.

Note:
Kuih Buah Melaka yang 4 ketul tu Harganya RM1(terasa mahal la jugak. Kalau kat luar pun dalam 7 ketul gak la kalau singgit tu). Kalau nak buat sendiri bila masa la pulak kan. Pastu nak makan berapa bijik je. Yang mee goreng dengan begedil pulak RM3.50. Bergedil yang 2 ketul tu harganya RM2.00. Ermm..memang boleh buat duit kan jual makanan ni sebab walaupun mahal orang akan beli jugak. Korang pulak breakfast apa pagi ni.



14 comments:

  1. itu la akak..sebab tu rmai dok niaga skrg..bila dh ramai..mcm2 jadi plak mslh..xpuas hati bagai..ishhh

    ReplyDelete
  2. mahalllllnya buah melaka tu....ish ish ishhhh.....

    ReplyDelete
  3. Begedil dgn mee... sedap gak tu :D

    ReplyDelete
  4. salam jumaat ibu lala=)nurul paginie makan kueh tiaw goreng ngan ayam seketui..hehe kat pjayanie pun mahai2 makanan

    ReplyDelete
  5. suka makan begedil..
    kat tmpt sy kuih 3 biji rm1

    ReplyDelete
  6. memang mahal pun... hu hu hu... barang sekarang x ada yang murah...

    ReplyDelete
  7. kalau kt trg, buah melaka tu panggil onde2.. :-)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.