Monday, January 7, 2013

First day keje di tahun 2013

Alhamdulillah. Mr P saya dah kembali. Harapnye tak kan ada masalah lagi selepas ini. Risau sangat sangat kalau Mr P tak muncul muncul. Rasa macam tak normal pulak.

Sape yang baru masuk keje hari ni sila angkat tangan. Samelah kita. Pagi tadi punya la jem Masya Allah. Ai keluar rumah pukul 6.57. Sampai kat tempat parking pukul 7.50. Nasib baik masa ai sampai tadi parking banyak lagi. Dengan senang hati ai bulih pilih mana mana tempat parking yang ai suka. Pastu kena menapak kira kira 15 minit pulak ke opis. Maklumla, dari tempat parking ke opis jauh la jugak. Adalah hamper 1 km jugak.

Balik keje petang ni tak tahu la pulak macam mana kan.

17 comments:

  1. TAU TAKPE .. TU YANG MALAS NAK CUTI LELAMA PENING KEPALA... MYG ARI JUMAAT LAST WEEK DAH STAT KEJE...

    ReplyDelete
  2. selamat kembali bertugas..
    mesti pasni bizi ngadap kerja kan..

    ReplyDelete
  3. Saya pun sama, 1st day keja di tahun 2013 ni...awal2 pagi kluar nak elak jammed...

    ReplyDelete
  4. sangat x suka dengan traffic hari nih... hu hu hu... 2 jam kowt atas jalan jer...cam rasa buang masa atas jalan jer...dah naik penat dah drive dengan keadaan cenggini...

    ReplyDelete
  5. nasib baik muncul gak ye kak.. :-)

    ReplyDelete
  6. HUJUNG TAHUN CUTI DAH ABIS... ORANG LAIN CUTI KITA KERJA.. HEHEH

    ReplyDelete
  7. selamat kembali bertugas ye..hihi

    ReplyDelete
  8. selamat kembali bekerja ibu lala...saya pun ada kerja baru..pagi2 kena turun hantar maira naik van..hihi..kalau dulu rileks jer takder keje...

    ReplyDelete
  9. saya guna felinna tu buat masa ni rasanya ok sikit kot..sbb terasa perut ada perubahan sikit..tp tak puas hati lagi ni...saya nak tgk sampai hujung bulan ni...hihi..

    ReplyDelete
  10. saya goreng roti celup telur dalam pemanggang tu mcm biasala ibu lala...letak minyak sikit dan goreng..pastu balik2 kan...buat pagi2 tak sempat nak ambik gambor..

    ReplyDelete
  11. saya el akak hari nie ..huhuhu ada hal .. ;)

    selamat bekerja kak !

    ReplyDelete
  12. Selamat bertugas dengan azam baru tahun nie :D

    ReplyDelete
  13. Bila cuti lama memang lemau.. :)

    Apapun Selamat Tahun Baru 2013 ye kak :D

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.