Story Mory Cik Lala

Wednesday, January 2, 2013

Hari yang memenatkan

Penatnye menunggu tadi. Penat sampai tak terkata. Tak tuggu nantinye tak tau pulak kelas kar mana, nak makan kat mana. Bila anak anak sekolah, mak pun kena sekolah jugak. Ai berada kat sekolah tadi dari pukul 1 petang sampai la jam 6. Nasib la hari ni cikgu bagi balik awal. Lega . Lepas balik sekolah pulak masing masing dah kelaparan. Dah singgah kedai makan pulak. Dengan jalan jem lagi. Sabar je la. End up sampai rumah pukul 8 jugak.

Ni time nak  balik dah. Nampak tak muka senang hati nak balik.


Time ni curi curi ambik gambar sebab dia tak bagi ambik gambar. Ibu ni asyik ambik gambar je katanya.


Ambik gambar dari jauh je.

8 comments:

  1. Samalah kita jaga anak di sekolah tadi...

    ReplyDelete
  2. Selamat menempuh alam persekolahan...sabar je akak..:)

    ReplyDelete
  3. sabar jer laa...huhu..tahun depan cheqkaq lak..kena belajar bersabar dari tahun ni lagi..huhu..

    salam perkenalan akak..

    ReplyDelete
  4. awal2 tahun ni memang penat sikit.
    baru masuk tahun satu lah katakan. hehe.

    ReplyDelete
  5. ank2 mula sek mmg penat sikit kan..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.