Story Mory Cik Lala

Friday, January 18, 2013

Kek fortune

Sape pernah makan kek ni angkat tangan. Inilah fortune kek dari pistachio bakery. Tiap tiap minggu ai mesti beli kek ni dengan kek osaka. Sedap. Harganya pun murah. Sape nak cuba pi terjah bakery pistachio tu. Ada 4 ketul kek dalam satu pek tu.

Note:


** Sakit hati dengan tenet kat opis ni sebab tak boleh nak bukak blog. Kejap boleh kejap lagi tak boleh pulak.




11 comments:

  1. Sedap nya Kek tu kak... sini takde kot :(

    ReplyDelete
  2. Tak pernah nampak kek ni.....tapi cam menarik

    ReplyDelete
  3. xpernah mkn...nmpk cam sdp jerk :D

    ReplyDelete
  4. bila sebut kek fortune tingat movie pasal biskut fortune...lindsay lohan belakun..best tau

    ReplyDelete
  5. belum pernah makan..
    tengok macam sedap..kat tengah tu apa ye..

    ReplyDelete
  6. xpenah raes tp bile tgk mcm sedap je kan...hehehe

    ReplyDelete
  7. xpnh nmpk n xpnh makan tp bila tgk gambar dh rs terliur pulak.. adehhhh... mana nak cari kat sini.. hihii

    ReplyDelete
  8. Sedaplak tgk kek tu... X penah cuba lg

    ReplyDelete
  9. Agak2 sape ada resepi kek tu yek. Mcm roti, mcm kek pun ada. Luar tu mcm sticky skit..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.