Story Mory Cik Lala

Wednesday, January 2, 2013

Mak dan anak

Iphone ai yang lama dah selamat dapat kat Cik Lala. Memang happy giler dia dapat iphone. Dah booking awal awal. Katanya kalau ibu beli talipon baru, Iphone yang lama tu kasi kakak tau. Sedih pulak ai dengar. Iphone ai tu dah 2 tahun. Beli sejak Iphone 4 keluar kat Malaysia ni. Tu lah dia budak budak sekarangkan. Kehulu kehilir usung iphone. Ai siap belikan dia simkad prepaid digi. Prepaid cukuplah kan untuk budak budak. Kalau bagi postpaid mau melambung bil. Tu pun ai tak onkan 3G dia. Takut pun topup tu habis.


Citarasa budak budak sekarang tinggi kan macam orang dewasa

16 comments:

  1. wah kecik2 dh pki iphone..bertuah anak2 skarang

    ReplyDelete
  2. Gadjet yg sangat diminati anak-anak sekarang.

    ReplyDelete
  3. budak2 zaman sekarang... lagi advance dr kita...

    ReplyDelete
  4. Salam Ibu Lala,

    Begitulah beruntungnya budak2 sekarang yer, advanced sungguh.

    ReplyDelete
  5. WAHHHH .. DEQ XDPT LG NAK GUNE .. UNTUNGGGNYE :)

    ReplyDelete
  6. anak2 saya cuma dibelikan handphone yg biasa-biasa saja...

    ReplyDelete
  7. anak sy yg kecik pon pandai mintak...

    ReplyDelete
  8. he he he...untung bebudak sekarang kan... ai kumpul duit setahun kowt baru beli iphone yang ai pakai sekarang nih...he he he...dah masuk 2 tahun dah...

    syukur alhamdulillah... rezeki anak2 tu...

    ReplyDelete
  9. wah bertuahnya...intan pon pakai hp biasa je..hehee

    ReplyDelete
  10. Budak2 skrg.. bertuah.. kan.. dpt gajet canggih cam nie.. :)

    ReplyDelete
  11. wahhh bestnyaaaaaa ..
    untung anak2 skrg kan kak :(

    ReplyDelete
  12. budak2 sekarang mmg advanced..hehe

    ReplyDelete
  13. wah bestnya kecik dah dpt iphone.. sy gak pakai hp cap ayam.. hahah

    ReplyDelete
  14. bertuah anak-anak sekarangkan..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi memberi komen dan jangan lupa datang lagi.